لطفاً فرم زیر را با دقت تکمیل نمایید. مشاورین ما تا دو ساعت آینده (ساعات کاری) با شما تماس خواهند گرفت. 

ثبت سفارش نشر کتاب

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

ثبت درخواست نشر کتاب

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

سیستم نشر بین المللی آمازون بصورت On-Demand می باشد. یعنی اینکه هزینۀ چاپ و ارسال کتاب به کشورهای مختلف جهان، توسط خریدار آن پرداخت می گردد و نویسنده هیچگونه مبلغی را پرداخت نخواهد کرد. اما موارد دیگری مانند: اخذ سند کپی رایت، طراحی کتاب، ترجمه، ساخت اکانت، تبلیغات آمازون و سایر الزامات دیگر، شامل پرداخت هزینه هستند تا بتوانید کتاب خود را در سیستم آمازون منتشر کنید و آنرا به فروش برسانید.

اولین نکته مربوط به بحث تحریم هاست که ورود ما را به این بازار جهانی بسیار سخت و دشوار می کند. به عنوان مثال ساخت اکانت KDP آمازون که باید در کشوری غیر از ایران انجام شود، یکی از مهمترین دلائل صرف هزینه برای نشر کتاب در آمازون است. (هزینه های تکمیل فرم مالیاتی، ارائۀ آدرس و شمارۀ موبایل Verify شده در خارج از ایران و حساب بانکی جهت دریافت حق التألیف از آمازون)

نکتۀ مهم بعدی مقایسۀ نشر کتاب به روش های سنتی و روش های مدرن بین المللی است که قطعاً بسیاری از هزینه ها را معقول و منطقی می کند. برای درک بهتر این تفاوت ها کافی است که فقط هزینه های چاپ کتاب در داخل کشور را استعلام نمایید تا به درک بهتری نسبت به هزینه های چاپ کتاب برسید. 

کیفیت چاپ کتاب، نامحدود بودن چاپ کتاب، ارسال رایگان به تمامی کشورهای جهان، امکان بالای کسب درآمد ارزی، دسترسی به میلیونها خواننده و مشتاق کتاب در جهان، ورود به بزرگترین پلتفرم فروش کتاب در دنیا و بسیاری موارد دیگر از جملۀ این نکات هستند.

خرید کلیۀ سرویس هایی که بصورت تکی سفارش داده می شوند مثل: سند کپی رایت، ساخت اکانت، طراحی کتاب و غیره بصورت نقدی می باشد. اما در صورت سفارش پکیج استاندارد می توانید هزینه ها را بصورت مرحله ای پرداخت نمایید.

تنها کافیست که پس از انتخاب سرویس مورد نظر، روی دکمۀ ثبت سفارش کلیک کنید. همکاران ما در بخش فروش در کمتر از دو ساعت با شما تماس گرفته و مابقی مراحل را برای شما انجام خواهند داد.

شما برای دریافت Royalty یا حق التاألیف فروش کتاب خود دو راه در پیش رو دارید:

راه اول ارائۀ شمارۀ حساب بانکی بین المللی (EFT) مربوط به شما یا شخص دیگر مانند دوستان و اقوام شما در خارج از کشور

راه دوم استفاده از حساب شرکت آمازونیا در کشور ترکیه می باشد که در صورت انتخاب روش دوم، حق التألیف شما پس از کسر کارمزد، به حساب بانکی شما در ایران منتقل می گردد.

پاسخ به این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها ارائۀ یک محتوای جذاب و قابل پسند توسط نویسنده است. اما موارد دیگری مثل: طراحی جلد، راه اندازی کمپین های تبلیغاتی آمازون، Description حرفه ای، کلیدواژه های تخصصی، Categories و بسیاری عوامل دیگر هم در میزان فروش کتاب شما تاثیرگزار خواهند بود که در صورت دارا نبودن این موارد، حتی با داشتن یک محتوای جذاب و حرفه ای، فروش خوبی را تجربه نخواهید کرد.