نام کتاب

چگونه نام کتاب خود را انتخاب کنم؟

یکی از منحصر بفرد ترین سرویس های خدماتی مجموعه دانش بنیان آمازونیا، کمک به یافتن بهترین عنوان برای کتاب شماست. بررسی و ارزیابی کیفیت نام کتاب، تاثیر مستقیمی در میزان دیده شدن و همچنین فروش کتاب شما دارد.

اول اینکه شما به عنوان یک نویسنده، باید بدانید که تنها شما نیستید که با این موضوع مشکل دارید. نویسندگان بسیاری وجود دارند که شبهای زیادی را برای انتخاب عنوان کتاب خود بیداری کشیده اند و دغدغه این انتخاب را داشته اند.

چه مواردی برای تعیین بهترین نام برای کتاب شما وجود دارد؟ آیا انتخاب نهایی شما عملکرد درونی خوبی خواهد داشت یا خیر؟ و بسیاری موارد دیگر که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

عنوان خوب به چه معناست و دلیل جذاب بودن آن چیست؟

اثبات تجربی نشان داده است که تغییر تخصصی نام کتاب، اثر شگفت انگیزی در میزان دیده شدن آن در بازارهای آنلاین فروش کتاب در سطح بین الملل خواهد داشت. بنابراین ممکن است برای انتخاب یا تغییر عنوان کتاب شما، به یک بازنگری دقیق و تخصصی، نیازی اساسی داشته باشید!

چهار جنبه بسیار مهم برای تعیین نام کتاب:

  1. بصورت کلی، کتاب شما داستانی (Fiction) است یا غیر داستانی (Nonfiction)؟ پاسخ به این سوال، اساسی ترین بخش تحلیل و انتخاب عنوان کتاب است که چهارچوب های اولیه این انتخاب را تشکیل می دهد.
  2. کتاب شما در چه ژانری واقع شده است؟ تعیین دقیق ژانر کتاب که به سادگی توسط آشنایی با تمامی انواع مختلف ژانرهای کتاب قابل بررسی است. این لیست بصورت کامل در وب سایت آمازون موجود می باشد.
  3. پیش بینی اینکه آیا کتاب شما دنبال کنندگان (Followers) زیادی خواهد داشت یا خیر؟ چه تعداد از علاقمندان کتاب خوانی در جهان، مشتاق کتاب شما هستند و خواهند بود؟
  4. برای فروش کتاب خود از چه استراتژی هایی استفاده خواهید کرد؟ برنامه کلی شما برای معرفی کتاب خود چیست؟

اینها همگی مواردی هستند که قبل از نهایی کردن عنوان کتاب شما، باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرند. همچنین بعد از انتخاب نهایی، می توان از یکسری ژنراتورهای مخصوص استفاده کرد تا به دیده شدن کتاب شما کمک کرده و بتوانید سایر موارد مهم دیگر را به خوبی بررسی و ارزیابی کنید.

در خصوص انتخاب نام کتاب، تیم آمازونیا به لیست بسیار بزرگی از کلمات هیجان انگیز و پر استفاده در موتورهای جستجوی کتاب در جهان دسترسی دارد که کمک شایانی به انتخاب صحیح و موثر برای عنوان کتاب شما خواهد کرد.

اما بررسی نهایی تعیین عنوان کتاب چگونه است؟ و اینکه در نهایت چطور می توان آنرا مورد  نظر سنجی عمومی  در کشورهای اروپایی و آمریکایی قرار داد تا با خیالی آسوده برای اخذ کپی رایت کتاب اقدام کرد.

در خصوص تعیین قیمت کتاب، موارد متعددی وجود دارد که به ما کمک می کند تا بهترین قیمت را برای کتاب مورد نظر شما پیدا کرده و بتوانیم رقمی که باعث ایجاد بیشترین فروش برای اثر شما می شود را  به شما پیشنهاد دهیم.

مشاورین آمازونیا با شرکت در کنفرانس های آنلاین بین المللی، توانسته اند به قوی ترین و به روزترین تکنیک ها، برای انتخاب بهترین عنوان و قیمت برای کتاب شما، دست پیدا کرده تا بتوانید جذاب ترین و بهترین قیمت را برای اثر خود انتخاب نمائید.