بلاگ, چاپ کتاب در آمازون, فروش کتاب در آمازون, کسب درآمد ارزی, کیندل آمازون, نشر کتاب در آمازون

برای فروش و انتشار کتاب در آمازون از کجا شروع کنیم؟

فروش کتاب در آمازون : یکی از مهم ترین کارها برای ورود به بازار بزرگ کتاب آمازون و چاپ کتاب در خارج از کشور ، استفاده از تکنیک های مناسب و کارآمد برای فروش کتاب در این بازار بین المللی است که برای آشنایی بیشتر با این موضوع، آن را به سه بخش عمده تقسیم بندی کرده ایم:

بخش اول : تحلیل میزان فروش کتاب

نکته بسیار مهم قبل از شروع نوشتن کتاب و مهم تر از آن قبل از ورود به بازار فروش کتاب آمازون، این است که میزان فروش کتاب بصورت روزانه و ماهیانه تخمین زده شده تا نویسنده بتواند با دید باز تری اقدام به نشر  اثر خود در کشورهای مختلف دنیا کند.

این برآورد بایستی با استفاده از نمودارهای مختلف آمازون انجام شود. همچنین می توان بر اساس ژانر کتاب و تعداد صفحات آن، بهترین قیمتی که منجر به بالاترین فروش در آمازون می شود را بدست آورد.

بخش دوم : آماده سازی کتاب برای بارگزاری

بر خلاف روش های سنتی چاپ و نشر کتاب در ایران، مراحل مختلف دیگری وجود دارد که برای ورود به بزرگترین فروشگاه کتاب جهان، لازم و ضروری است. کارهایی از قبیل: اخذ سند بین المللی کپی رایت، استاندارد سازی طراحی جلد، تهیه انواع مختلف توضیحات کتاب یا Descriptions، تنظیم صفحه Author Page آمازون و سایر کارهایی که برای رسیدن به یک بازدید گسترده از کتاب شما لازم است که عدم آشنایی و استفاده از این موارد قطعا منجر به شکست فروش کتاب در آمازون می گردد.

بخش سوم : بارگذاری و تبلیغات

مهم ترین عملیات این بخش مواردی از قبیل: آماده کردن نسخه های کیندل، صوتی و چاپی کتاب، بارگزاری اصولی کتاب در آمازون، تبلیغات موثر در کشورهای مختلف دنیا، دریافت نظرات واقعی کاربران و نویسندگان آمازون برای برطرف کردن نقاط ضعف کتاب و بسیاری موارد دیگر که بکارگیری درست این ابزار تاثیر مستقیم در میزان فروش کتاب شما دارد.

بدیهی است برای رسیدن به بالاترین میزان بازدید کتاب و موفقیت در چاپ کتاب در خارج از کشور ، بهتر است که نسخه ترجمه شده آن در پلتفرم های مختلف آمازون منتشر شود.

” تمامی این بخش ها که شامل ۱۲ مرحله مختلف می باشد توسط تیم دانش بنیان آمازونیا بصورت دقیق و گام به گام برای چاپ و انتشار کتاب شما انجام خواهد شد. “

دیدگاهتان را بنویسید